Pudingpróba

 2011.01.05. 16:24

Sziasztok!

Egyelőre nem vágtam bele heves sütikészítésbe, pedig nagyon szívesen megosztanám veletek sorban-sorban a jobbnál jobb receptjeimet, de nem szeretném ezt képek nélkül megtenni, hiszen elég kiábrándító még egy világbajnok recept is megfelelő illusztráció nélkül.

Addig viszont gondoltam megosztom veletek a véleményemet az új, boltban kapható pudinggal kapcsolatban... Hát igen, a sütikészítésben a puding elég előkelő helyet foglal el a liszt és a cukor után az összetevők listájában. Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen kellemes az íze, tejszínnel és margarinnal egyaránt vegyíthető, magában is finom nyalánkság és mindenféle ízekben kapható... Itt meg is állnék egy pillanatra. Nemrégiben összefutottam egy ismerősömmel a boltban, nagy sietségben volt, sütikészítés kellős közepén vette észre, hogy elfogyott a csokipudingja, ezért elment a boltban. Mire én, nagy csodálkozva kérdeztem tőle, hogy miért, vaníliás nem volt otthon?? A válasza: de az volt, de neki csokis kell. Nem tudom hányan lehetnek még így ezzel, de nálunk sosincs itthon csokipuding. Hogy miért? Azért, mert nem használok ilyesmit. Meglepő, de a sima vaníliás pudingot készre főzve és ízlés szerint sima, cukrozatlan kakaóport szitálva bele ugyanazt a csokis pudingot kapjuk végeredményként, mint amit külön megveszünk a boltban. Sőt, ha holland kakaóport használunk még intenzívebb ízélményt is tudunk vele elérni. Úgyhogy tudom tanácsolni mindenkinek, egyszer tegyen egy próbát, nem fog csalódni.

Na de visszakanyarodva az eredeti történethez, most mégis kivételt tettem, gondoltam egyet és vettem egy csomagot az új, Dr Oetker-féle étcsoki ízű pudingból. Vacsorára meg is lepem vele a páromat néhány piskótatallérral és tejszínhabbal szinesítve. A csomagolása rendkívül gusztusos és csábító, azt meg kell hagyni, viszont a hagyományos pudingporokhoz képest szerintem nehezebb a tejjel elegyíteni. Az íze számomra semmi különös, kb. olyan, mint amikor megszalad a kakaópor a vaníliás pudingomba. Szóval amit ajánlok az az, hogy próbáljátok ki a vaníliás puding kakaópor keverékét, valóban finom!

Hamarosan jelentkezem egy isteni, házi Kinder tejszelet recepttel, ami egyébként szintén pudingos és ha valaki szereti a családban a kókuszt egy mozdulattal lehet belőle Kinder pingui-t is varázsolni.

Címkék: puding

A bejegyzés trackback címe:

https://hazisutik.blog.hu/api/trackback/id/tr892562860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása